Nu există o economie puternică fără multe companii mici, dinamice și prospere, fără antreprenori dedicați și capabili. Inventive+ este una din cele mai tinere agenții specializată în marketing digital, construită de oameni cu experiență amplă în marketing și trade marketing, dar pasionați de marketing digital - un domeniu de vârf al marketingului. "A fi inventiv este cu mult mai valoros decât a fi creativ", este crezul echipei de la Inventive+. Ne mândrim că la ediția 2024 a conferinței Branduri cu Buletin de România avem posibilitatea de a ne asocia cu oameni inventivi. Pe 23 mai, la Biavati Events: www.bbro.ro Un eveniment Piața susținut de 5 to go, Profi, Grup CrisTim, Lactalis Romania, Lidl România, Scandia Food, TIPLOG, Carrefour România, FARMEC SA, DIANA gusturi răsfățate, LPR - La Palette Rouge, Inventive+, Danone, GAMA & GAMA, MPC - trade marketing services, Katinola
Revista Piaţa
Writing and Editing
Piaţa - publicaţie pentru comercianţii, distribuitorii şi furnizorii de bunuri de larg consum.
About us
Piata - revista bunurilor de larg consum. Publicatie pentru comerciantii, distribuitorii si furnizorii de bunuri de larg consum. Exclusiv: Harta retailului modern din Romania
- Website
-
http://www.revista-piata.ro
External link for Revista Piaţa
- Industry
- Writing and Editing
- Company size
- 2-10 employees
- Headquarters
- Bucuresti
- Type
- Privately Held
- Founded
- 2004
Locations
-
Primary
Str. Dr. Constantin Severeanu nr. 22 sector 5
Bucuresti, RO
Employees at Revista Piaţa
Updates
-
În România există multe companii şi branduri frumoase prea puţin cunoscute la nivelul ţării, chiar nedrept de puţin cunoscute şi apreciate. Aceasta, cu toate că ele fiinţează de mulţi ani sau chiar decenii. În nordul ţării, la Culciu Mare, lângă Satu Mare, o familie de oameni gospodari a înfiinţat în urmă cu 30 de ani compania GAMA & GAMA, care astăzi este unul din pilonii comunității sătmărene. În 3 decenii oamenii de la Gama & Gama au creat o ... gamă impresionantă de branduri de produse alimentare de bază, hrană pentru animalele de companie şi băuturi nealcoolice: DiGama, Vera Verde, Thank'Q, Thank'Q Plus, Thor, Good Friend, Rambo şi Assalt - toate fabricate local. Conferinţa Branduri cu Buletin de România are plăcerea şi onoarea de a prezenta compania Gama & Gama şi brandurile sale la ediţia sa din 23 mai, la Biavati Events: www.bbro.ro. Un eveniment organizat de Piaţa cu sprijinul partenerilor săi: Lactalis Romania, Lidl România, 5 to go, Profi, Grup CrisTim, GAMA & GAMA, FARMEC SA, DIANA gusturi răsfățate, LPR - La Palette Rouge, Carrefour România, Scandia Food, TIPLOG, Danone, Inventive+, MPC - trade marketing services, Katinola.
-
Ca mai toate companiile din generația nouă, TIPLOG s-a născut din inspirația unui tânăr antreprenor de a răspunde unei nevoi de tip nou, în cazul nostru aceea de a integra tiparul cu logistica - de unde și namingul. Nu este o companie de tehnologie, dar e destul de sofisticată, iar oamenii care o formează reușesc să lucreze cu precizie, rigoare și seriozitate de oameni de știință. Putem să verificăm exactitatea acestor aprecieri ascultând istorisirile despre Tiplog la conferința Branduri cu Buletin de România, ediția 2024. Pe 23 mai, la Biavati Events: www.bbro.ro Un eveniment Piața & partenerii: Lidl România, Lactalis Romania, Grup CrisTim, Profi, 5 to go, Danone, TIPLOG, Scandia Food, LPR - La Palette Rouge, FARMEC SA, DIANA gusturi răsfățate, MPC - trade marketing services, Carrefour România, Inventive+, Katinola , GAMA & GAMA
-
Intrată anul trecut în al doilea secol de existență, Scandia Food este o companie cu o creștere adolescentină. Recunoscută pentru calitatea excelentă a conservelor din carne, în special a pateului de ficat, și a mezelurilor, organizația sibiană s-a extins în anii din urmă în categoria conservelor de legume, a conservelor de pește, a fructelor uscate și semințelor și a dezvoltat o gamă foarte largă de produse congelate sub mai multe branduri. Vigoarea companiei centenare este o poveste în sine, dar și un model de dezvoltare. Scandia Food este parte a ediției din acest an a conferinței Branduri cu Buletin de România, pe 23 mai, la Biavati Events: www.bbro.ro Eveniment organizat de Piața în parteneriat cu Lactalis Romania, Lidl România, 5 to go, Profi, Grup CrisTim, FARMEC SA, LPR - La Palette Rouge, Carrefour România, Danone, Scandia Food, TIPLOG, DIANA gusturi răsfățate, Inventive+, MPC - trade marketing services, GAMA & GAMA, Katinola
-
În 2024 se împlineşte un sfert de secol de când Danone produce lactate în România. În fabrica de la Bucureşti sosesc zilnic mai mult de 150 de tone de lapte colectate de la fermele din România, unde se transformă în peste 1 milion de iaurturi. Aceasta e varianta extrem de scurtă a poveştii locale a companiei Danone, dar ştim că detaliile dau valoare şi savoare istorisirilor, aşa că aşteptăm conferinţa Branduri cu Buletin de România pentru a afla mai multe despre oamenii de la Danone, despre fermierii parteneri şi despre calea laptelui colectat de la aceştia către casele consumatorilor români. Pe 23 mai, la Biavati Events: www.bbro.ro Un eveniment organizat de Piaţa cu implicarea partenerilor săi: Profi, Grup CrisTim, 5 to go, Lidl România, Lactalis Romania, Carrefour România, FARMEC SA, LPR - La Palette Rouge, DIANA gusturi răsfățate, Danone, TIPLOG, MPC - trade marketing services, Scandia Food, GAMA & GAMA, Inventive+, Katinola
-
Cu un an mai în vârstă decât îi scrie în "buletin", DIANA a crescut în 33 de ani mai mult ca alții în 133. De la un mic magazin alimentar în 1991, a ajuns astăzi la o rețea de peste 70 de supermarketuri și o fabrică ultramodernă de mezeluri și preparate din carne, dar mai presus de acestea a căpătat un bun renume, pe care și l-a pus pe blazon: DIANA gusturi răsfățate. La a doua generație de conducători, compania are aceeași vitalitate, dar o viziune nouă. Către ce orizonturi tinde grupul Diana și cum își construiește calea într-acolo am putea afla la Branduri cu Buletin de România: www.bbro.ro Pe 23 mai, la Biavati Events, un eveniment organizat de Piața cu sprijinul partenerilor săi: 5 to go, Lidl România, Lactalis Romania, Grup CrisTim, Profi, DIANA gusturi răsfățate, FARMEC SA, Carrefour România, TIPLOG, Scandia Food, Inventive+, Danone, LPR - La Palette Rouge, MPC - trade marketing services, GAMA & GAMA, Katinola
-
După naționalizarea din 1948 i s-a repartizat denumirea de Fabrica de Produse Cosmetice nr 21, prin anii '60 a fost redenumită Întreprinderea Industrială de Stat "Flacăra", apoi din 1972 i s-a spus Fabrica de Produse Cosmetice "Farmec" şi, de peste 30 de ani, îi spunem simplu, Farmec. Istoria companiei clujene, care începe cu peste 100 de ani în urmă, este plină de evenimente deosebite - unul fiind acela că aici s-au realizat primele produse Gerovital -, dar istorisirile cele mai frumoase sunt din laboratoarele companiei FARMEC SA unde se creează, în fiecare an, peste 100 de produse noi. La conferința Branduri cu Buletin de România vom avea ocazia de a afla noi detalii inedite despre oamenii de la Farmec și despre roadele muncii lor. Pe 23 mai, la Biavati Events: www.bbro.ro, un eveniment realizat de Piața și partenerii săi: Lactalis Romania, Lidl România, 5 to go, Grup CrisTim, Profi, DIANA gusturi răsfățate, FARMEC SA, Scandia Food, Carrefour România, LPR - La Palette Rouge, Danone, TIPLOG, GAMA & GAMA, MPC - trade marketing services, Inventive+, Katinola
-
Cu mai mult de 15 ani în urmă, Carrefour România introducea la noi conceptul Filiera Calității dedicat exclusiv producătorilor locali care excelau în diverse categorii de produse. Apoi, câțiva ani mai târziu tot cei de la Carrefour România reușeau asocierea unor mici legumicultori și crearea primei cooperative agricole moderne. Mai recent, echipa Carrefour a reanimat pescuitul în Marea Neagră, cu scafandri, cu plase și cu pescadorul. Sunt doar câteva din poveștile adevărate pe care oamenii de la Carrefour România le-au depănat anul trecut la prima conferință Branduri cu Buletin de România, iar anul acesta ne pregătesc altele, cel puțin la fel de interesante. Detalii despre ediția 2024 a conferinței Branduri cu Buletin de România aici: www.bbro.ro Un eveniment organizat de Piața în parteneriat cu Grup CrisTim, Lactalis Romania, Lidl România, 5 to go, Profi, FARMEC SA, DIANA gusturi răsfățate, Carrefour România, Katinola, Scandia Food, TIPLOG, LPR - La Palette Rouge, Danone, Inventive+, GAMA & GAMA, MPC - trade marketing services
-
Într-o vreme în care cei mai mulţi dintre noi încercăm să ne regăsim în lumea grăbită spre schimbare, Via Profi este unul din cele mai frumoase drumuri către rădăcinile noastre, către autenticitatea bucătăriei, meșteșugurilor și tradițiilor românești. După ani de căutări asidue, oamenii de la Profi au reușit să strângă laolaltă creatori de bucate, băuturi, obiecte de artă populară, obiecte decorative și funcționale și să ni le ofere în magazinele lor și în online. La conferința Branduri cu Buletin de România vom afla alte câteva dintre poveștile excepționale ale artizanilor descoperiți de Via Profi. Pe 23 mai, la Biavati Events www.bbro.ro, într-un eveniment Piața organizat în parteneriat cu Grup CrisTim, Lactalis Romania, Lidl România, 5 to go, Profi, FARMEC SA, DIANA gusturi răsfățate, #Katinola, TIPLOG, Scandia Food, Carrefour România, LPR - La Palette Rouge, Danone, Inventive+, GAMA & GAMA, MPC - trade marketing services.
-
Fac parte din generații diferite, au personalități distincte și povești cât se poate de particulare, dar Zuzu, Albalact, Covalact și LaDorna au ceva comun: fiecare este un star brand și împreună formează constelația Lactalis Romania. Sunt multe lucruri de învățat din tainele lor și foarte multe alte lucruri de aflat despre oamenii care le-au propulsat acolo sus unde sunt acum, iar pe câteva dintre acestea vom avea ocazia de a le descoperi la ediția 2024 a conferinței Branduri cu Buletin de România, pe 23 mai, la Biavati Events: www.bbro.ro Un eveniment organizat de Piața împreună cu partenerii săi: Grup CrisTim, Lidl România, Lactalis Romania, 5 to go, Profi, DIANA gusturi răsfățate, FARMEC, #Katinola, Scandia Food, TIPLOG, Carrefour România, Danone, Inventive+, LPR - La Palette Rouge, GAMA & GAMA, MPC - trade marketing services.