Daca nu vezi corect acest newsletter, click aici. |
|
|
Ediția 11, 21 aprilie 2023 |
|
|
Cei mai mulți dintre români cred că sunt puține companii care și-au luat angajamente de sustenabilitate și chiar mai puține care fac în mod concret acțiuni sustenabile, arată datele studiului Omnibus „Percepții în rândul populației naționale asupra comunicării brandurilor privind angajamentele de sustenabilitate”, realizat de IZI data pentru Ambasada Sustenabilității din România (ASR) și prezentat în cadrul primei dezbateri „SustainAbility Talks” din acest an, ce a avut ca temă „Sustenabilitatea: între comunicare responsabilă și dezinformare”.
|
|
|
| Kaufland România primește certificarea Zero Waste, din partea TÜV SÜD Management Service GmbH, în conformitate cu standardul DIN SPEC 91436, un nou model de referință pentru gestionarea deșeurilor operaționale și a materialelor reciclabile. |
|
|
|
Conform noilor date ale Future Market Insights (FMI), piața mondială a ambalajelor durabile se va dubla în următorul deceniu, ajungând la o valoare de 533,9 miliarde de dolari (490,1 miliarde de euro) până în 2033. Pentru anul în curs, se așteaptă ca piața să fie evaluată la 266,4 miliarde de dolari (245 miliarde de euro). Potrivit Future Market Insights, pe măsură ce consumatorii devin tot mai conștienți de problemele de mediu, cererea de soluții de ambalare durabile este în creștere.
|
|
|
| O cercetare realizată pe 3.176 de cumpărători de brânză tare din Marea Britanie, Franța, Germania, Italia, Olanda și Suedia pentru a înțelege cum influențează ambalajul deciziile de cumpărare a arătat care sunt preferințele acestora în ceea ce privește ambalajul brânzei tari.
|
|
|
|
Rezultatele Kaufland pe criterii de sustenabilitate, în 2022, îi asigură companiei, potrivit unui comunicat propriu, certificatul de sustenabilitate din partea CHEP România pentru al treilea an consecutiv, și confirmă calitatea acțiunilor de protejare a mediului întreprinse de retailer. |
|
|
|
Sistemul Coca-Cola introduce pe piața locală, începând cu luna aprilie, capacele care rămân atașate de sticlele din plastic. Demersul reprezintă „încă un pas spre O lume fără deșeuri (A World Without Waste) – viziunea globală pentru o economie circulară și sustenabilă”, se arată într-un comunicat al companiei. |
|
|
| Retailerul britanic Sainsbury's a lansat detergentul lichid pentru rufe de marcă proprie în cutii de carton, despre care susține că va economisi 22 de tone de plastic pe an.
Schimbarea a fost implementată pentru toți detergenții de rufe de 750 ml marcă proprie, înlocuind ambalajele din plastic ale sticlelor cu manșoane cu cutii de carton. |
|
|
|
Aplicația de loializare și recompensare Raiffeisen Smart Market își diversifică serviciile prin adăugarea soluției de calcul a amprentei de carbon, unică pe piață. |
|
|
| Brandul de bere Ciucaș duce la următorul nivel programul „Păstrează natura curată”, inițiat în 2019, printr-o nouă platformă de comunicare, „Natură curată, relaxare adevărată”. |
|
|
| Kaufland România a plantat o nouă pădure în comuna Scorțeni, județul Prahova numărul puieților care vor deveni copaci fiind egal cu numărul de angajați. |
|
|
| Asociația Climato Sfera în parteneriat cu Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor și profesor dr. Corina Zugravu, încep un proiect premiat în cadrul inițiativei IdeaLab, cu scopul promovării alimentației sustenabile și nutritive către seniorii din România. |
|
|
| Fundația Conservation Carpathia a demarat acțiunile de refacere ecologică a Muntelui Dobroneagu, în această primăvară, peste 130.000 de puieți urmând să fie plantați în această zonă. Totodată, echipa fundației va reveni cu completări în zona unde s-a plantat în etapele anterioare.
|
|
|
|
Sala Mare a Palatului Național al Copiilor din București a găzduit în premieră spectacolul sportiv ocazionat de Ziua Internațională a Sportului pentru Dezvoltare și Pace - ONU. Într-o atmosferă plină de energie, peste 500 de copii talentați din cadrul cercurilor sportive PNCB au oferit spectatorilor demonstrații de dans sportiv standard și latino, arte marțiale, gimnastică aerobică și un flashmob la care a participat întreaga sală. |
|
|
|
Tánczos Barna, ministrul Mediului, Apelor şi Pădurilor: Prioritatea numărul unu este finalizarea SGR (Sistemul de Garanţie-Returnare) şi lansarea sistemului aşa cum a fost stabilit prin autoritatea de guvern, în data de 30 noiembrie 2023. |
|
|
PIATA Trade Services SRL. Str. Dr. Severeanu 22, sector 5, 050675, Bucuresti RO Daca doresti sa te dezabonezi o poti face de aici.
Daca acest newsletter a fost redirectionat catre tine te poti abona aici .
Daca ai intrebari sau daca doresti sa iti promovezi afacerea in acest newsletter click aici. |
|
|
|