Daca nu vezi corect acest newsletter, click aici. |
|
|
De ce este important să se înregistreze în Sistemul-Garanție Returnare producătorii sau importatorii de băuturi?
Care sunt pașii pe care ar trebui să-i urmezi pentru înregistrarea pe platforma SGR, dacă ești producător sau importator de băuturi?
În primul rând, semnarea contractului reprezintă angajamentul tău, în calitate de operator economic, de a participa activ la colectarea și gestionarea ambalajelor băuturilor. Acest angajament este vital pentru funcționarea eficientă a Sistemului Garanție-Returnare, deoarece asigură distribuția ambalajelor colectate către procesul de reciclare și regenerare a materiilor prime. În același timp, acest angajament ajută la diminuarea costurilor de producție și contribuie la reducerea impactului asupra mediului înconjurător.
|
|
|
|
Companiile, autoritățile și instituțiile care au derulat în ultimul an inițiative de sustenabilitate, au oportunitatea de a se înscrie în perioada 3 august- 1 octombrie în competiția pentru Gala Green Report – cele mai prestigioase premii de mediu acordate proiectelor implementate în România. |
|
|
| De ce este important să te înregistrezi în Sistemul Garanție-Returnare? Descoperă pas cu pas ghidul de înregistrare SGR pentru comercianți. |
|
|
|
Grupul Unilever din România a întocmit prima declarație nefinanciară consolidată pentru exercițiul financiar încheiat la 31 decembrie 2021, declarație ce a fost publicată împreună cu Raportul Administratorilor si Situațiile financiare anuale consolidate. Declarația nefinanciară pentru anul 2021 descrie initiațivele de sustenabilitate economică, socială și de mediu ale Unilever in România și impactul pe care aceste initiațive l-au avut asupra activității companiei în 2021. |
|
|
|
În România, sistemul de garanție-returnare („SGR”) trebuie să devină funcțional, conform prevederilor legale, începând cu data de 30 noiembrie 2023, data de când consumatorii vor plăti o garanție de 0,50 RON la cumpărarea unei băuturi îmbuteliate urmând ca, după golirea ambalajului, să îl ducă într-unul dintre punctele de returnare organizate de comercianți pentru a primi valoarea garanției plătite inițial. |
|
|
|
Unilever a aderat la inițiativa RUCODEM privind Eficiența Resurselor Produselor pentru Detergenții de Rufe Pudră în România (PREP P RO). Astfel, Unilever, demonstrează angajamentul ferm față de sustenabilitate și înțelegerea importanței reducerii impactului asupra mediului, prin dezvoltarea și utilizarea formulelor durabile pentru detergenții pudră. |
|
|
|
DS Smith a decis să achiziționeze firma sârbă de ambalaje Bosis doo, o achiziție ce va sprijini eforturile de creștere ale acesteia din urmă în Europa de Est. Bosis doo, care se concentrează pe clienții din sectorul bunurilor de larg consum cu mișcare rapidă, completează strategia DS Smith de a obține oportunități de creștere și de marjă prin oferirea de opțiuni de ambalare durabile. |
|
|
|
SORMA - Societatea Română de Marketing și Cercetarea Opiniei Publice - în parteneriat cu Asociația Smart Society, fondatoarea Donorium, a realizat un studiu sociologic amplu, cu scopul de a analiza percepțiile și barierele legate de donarea de sânge în rândul populației din România. |
|
| |
Proiectul de act normativ detaliază implementarea mecanismelor de raportare ale administratorului SGR precum și crearea unui cadru unitar atât în ceea ce privește modul de raportare publică a informațiilor destinate celor interesați precum și modalitatea în care sunt comunicate datele esențiale pentru unitățile administrativ teritoriale. |
|
|
| Publicația Deutsche Welle a realizat o investigație privind modul în care autoritățile locale gestionează banii primiți de la Uniunea Europeană pentru administrarea deșeurilor în România. |
|
|
PIATA Trade Services SRL. Str. Dr. Severeanu 22, sector 5, 050675, Bucuresti RO Daca doresti sa te dezabonezi o poti face de aici.
Daca acest newsletter a fost redirectionat catre tine te poti abona aici .
Daca ai intrebari sau daca doresti sa iti promovezi afacerea in acest newsletter click aici. |
|
|
|