Daca nu vezi corect acest newsletter, click aici.
|
|
|
RetuRO Sistem Garanție Returnare, administratorul Sistemului național de Garanție-Returnare (SGR), a anunțat, încă de luna trecută, că toți producătorii de băuturi care se încadrează în normele Sistemului Garanție-Returnare, care au finalizat procesul de înregistrare în platformă și au status „Înregistrat” trebuie să semneze contractul de prestări servicii. Cum poți accesa și semna contractul de prestări servicii? |
|
|
|
Platforma de mediu pentru București, inițiată de Fundația Comunitară București și ING Bank România, lansează o nouă rundă de finanțare pentru proiecte de management al deșeurilor și economie circulară, cu sprijinul Nhood România. |
|
|
|
Dacă ești operator economic care produce, importă sau comercializează băuturi în ambalaje incluse în scopul SGR, informațiile de mai jos te vor ajuta să afli care sunt pași pe care trebuie să îi ai in vedere la înregistrarea în Sistemul de Garanție-Returnare (SGR). |
|
|
|
Peste 6 miliarde de ambalaje pentru băuturi se estimează a fi gestionate anual de Sistemul Garanție-Returnare în România. Conform legislației, începând cu 30 noiembrie 2023 producătorii de băuturi și comercianții vor avea noi obligații privind colectarea și reciclarea ambalajelor pentru băuturi. |
|
|
| Sphera Franchise Group îşi consolidează angajamentul faţă de dezvoltarea unui model de business sustenabil prin lansarea celui de-al patrulea raport de sustenabilitate, aferent anului 2022. |
|
|
|
UE este aproape de a ajunge la un acord privind noile reguli referitoare la ambalaje şi deşeuri de ambalaje, dar modificările propuse de Comisia Europeană prezintă riscul inundării pieţei cu milioane de tone de plastic nou şi anularea unui deceniu de măsuri pentru reducerea utilizării plasticului, potrivit unui comunicat de presă al DS Smith, remis astăzi. |
|
|
| În prezent, 28% din materialele folosite în ambalajele de la nivelul grupului Lactalis din România reprezintă material reciclat, în cea mai mare parte – hârtie şi carton, menţionează reprezentanţii grupului. |
|
|
| Produsele Lucas Bites au noi ambalaje și nu mai sunt oferite consumatorilor în cutii de carbon, cu scopul de a reduce amprenta de carbon a propuselor puse pe piață de companie.
În paralel cu această schimbare, mixurile pentru deserturi își vor schimba rețetele, pentru a urma trendul produselor sănătoase fără zahăr adăugat. |
|
|
|
Copacii de astăzi sunt cu 30% mai mari datorită dioxidului de carbon, potrivit unui studiu din 2022 al Universității de Stat din Ohio (SUA). |
|
|
| Caravana care îi învață pe cei mici despre alimentația sănătoasă ajunge în această vară în vestul țării, în cadrul programului Akademia Kinderland, desfășurat de Kaufland România și Asociația pentru Responsabilitate Socială PLAN B pentru al șaselea an la rând. |
|
|
|
SORMA - Societatea Română de Marketing și Cercetarea Opiniei Publice - în parteneriat cu Asociația Smart Society, fondatoarea Donorium, a realizat un studiu sociologic amplu, cu scopul de a analiza percepțiile și barierele legate de donarea de sânge în rândul populației din România. |
|
|
| Procter & Gamble și Carrefour România continuă parteneriatul în cadrul campaniei „O Românie Mai Curată Începe de Acasă,” început în 2022. |
|
|
|
Asociația OIREP Ambalaje atrage atenția asupra modalității în care Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor (MMAP) și, implicit, Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) aleg să supună consultării publice proiectele de acte normative, respectiv perioada minimă de 10 zile pe care o alocă de fiecare dată, un timp extrem de limitat în care cetățenii, instituțiile și organizațiile interesate pot transmite opinii, propuneri și sugestii asupra proiectelor de acte normative. |
|
|
PIATA Trade Services SRL. Str. Dr. Severeanu 22, sector 5, 050675, Bucuresti RO Daca doresti sa te dezabonezi o poti face de aici.
Daca acest newsletter a fost redirectionat catre tine te poti abona aici .
Daca ai intrebari sau daca doresti sa iti promovezi afacerea in acest newsletter click aici. |
|
|
|