Daca nu vezi corect acest newsletter, click aici. |
|
|
Ediția 3, 6 decembrie 2022 |
|
|
|
Directiva UE privind raportarea corporativă de sustenabilitate (“CSRD”), aprobată pe 28 noiembrie la nivelul Uniunii Europene, marchează cea mai mare transformare în raportarea corporativă din ultimii aproape 20 de ani, când se lansau primele reglementări contabile armonizate cu Standardele Internaționale de Contabilitate (IAS) în România. |
|
| Gemma Webb a fost numită în rolul de CEO și Președinte al Directoratului RetuRO Sistem Garanție Returnare S.A., compania desemnată ca administrator al Sistemului de Garanţie-Returnare (SGR) din România prin Hotărârea de Guvern nr. 1059 din 24 august 2022.
Gemma Webb este președintele Asociației de Afaceri România-Irlanda (RIBA) și CEO al AGW International. |
|
|
|
Noi prevederi în proiectul de lege privind aprobarea OUG nr 119/2022, adoptat în Plenul Camerei Deputaților, forțează intrarea în insolvență a unor capacitați de producție din surse regenerabile de mii de MW. |
|
|
| Penny România a lansat cel de-al cincilea raport de sustenabilitate aferent anului 2021. Raportul reflectă activitatea companiei și analizează impactul de mediu, economic și social pe care aceasta îl generează. |
|
|
|
Pentru a oferi corporațiilor multinaționale (MNC) o mai bună îndrumare cu privire la angajamentele lor de responsabilitate socială corporativă, Ipsos a derulat încă de anul trecut un studiu global pentru a înțelege prioritățile cetățenilor-consumatori. Rezultatele sunt surprinzătoare! Îmbunătățirea societății a apărut ca principala prioritate globală, 41% dintre persoane declarând că aceasta ar trebui să fie principala prioritate a multinaționalelor, urmată de protecția mediului (31%) și apoi, la mică distanță, de practicarea bunei guvernanțe (28%). Societatea a fost aleasă ca prioritate principală în toate piețele, cu excepția a patru, Germania și China acordând prioritate problemelor de mediu, iar Malaezia și Africa de Sud au dat prioritate guvernanței.
|
|
| |
Federația Română de Fotbal și Poliția Română, în parteneriat cu Asociația Berarii României, lansează campania „Alcoolul nu te face mare” pe stadioane, la meciurile echipei naționale de fotbal și la meciurile U21. |
|
|
|
Elit, una dintre cele mai importante companii de pe piața de produse din carne și mezeluri din România, sărbătorește 20 de ani de activitate prin susținerea campaniei ”Spitale publice din bani privați”. |
|
|
|
Comisia Europeană a adoptat o propunere de instituire a primului cadru voluntar la nivelul întregii UE pentru certificarea fiabilă a eliminărilor de înaltă calitate ale dioxidului de carbon. Regulamentul propus va îmbunătăți semnificativ capacitatea UE de a cuantifica, a monitoriza și a verifica eliminările de dioxid de carbon. Transparența sporită va câștiga încrederea părților interesate și a industriei și va preveni dezinformarea ecologică. În perioada următoare, cu sprijinul experților, Comisia va dezvolta metode de certificare specifice pentru activitățile de eliminare a dioxidului de carbon care contribuie la îndeplinirea obiectivelor climatice și a altor obiective legate de mediu.
|
|
|
|
Potrivit UNESDA, multe IMM-uri nu își pot permite să plătească costul materialelor reciclate, în condițiile în care, în Europa, rPET ar avea o primă de peste 30% față de PET virgin. Având în vedere că Directiva privind ambalajele de unică folosință (SUPD) impune ca, până în 2030, sticlele de băutură din PET să aibă un conținut reciclat de 30%, UNESDA afirmă că situația actuală pune IMM-urile în fața unui risc deosebit și solicită Comisiei Europene să introducă un mecanism de acces prioritar sau un drept de prim refuz pentru industria băuturilor în viitoarea revizuire a Directivei privind ambalajele și deșeurile de ambalaje (PPWD).
|
|
|
Primiţi acest email deoarece v-aţi exprimat acordul in mod explicit pentru a primi astfel de comunicări din partea PIATA Trade Services SRL. Str. Dr. Severeanu 22, sector 5, 050675, Bucuresti RO Daca doresti sa te dezabonezi click aici. |
|
|
|